Friday, November 16, 2007

Invitatii la Rly.Shrt.Films Festival Iasi aici!

Vino sa vezi America pe bune traita pe timp de vara de studentii romani la Rly.Shrt.Films Festival.
American Experience te invita la primul festival de foarte scurt metraj facut dupa acest brief. So, ne vedem Miercuri, 21 Noiembrie, in sala "Gaudeamus" a Casei de Cultura a Studentilor Iasi, incepand cu orele 19:00.

Lasa un comment la acest post cu numele tau si al prietenilor care te insotesc si va trecem pe lista.





40 comments:

Anonymous said...

Super ca facet asta si la Iasi, am auzit ca a fost la Bucuresti si a fost super misto.Ma numesc Antonescu Mircea si vreau sa vin impreuna cu prietena mea, Lucescu Andreea.

Anonymous said...

Super idee.abia astept sa vad filmuletele, sunt convinsa ca o sa vreau si mai mult sa plec in America!!!

Anonymous said...

abia astept!! Catalina Croitoru si Hurdubei Elena

Anonymous said...

Super ideea! As fi vrut sa fiu prima pe lista, dar niciodata nu e prea tarziu ;)) Andreea Roibu

Anonymous said...

been there, done that, see ya next year too :)


Chiru Anda

Anonymous said...

Super tare frate! Abia astept :D Doar 2 nume: Hutuleac Petrica si Ursache Vlad ... deocamdata

Anonymous said...

abia astept sa vin...imi pare rau k nu am participat si eu...aveam filmulete super de asta vara.simona potorac,ancuta uliniuc,edi tanase

Alina A said...

America... tara in care am visat sa merg de cand ma stiu... as veni cu cea mai mare placere insa am un seminar la care sa fiu neaparat prezenta.. oricum sar`mana pt invitatie. Alina Axinte

Anonymous said...

nu am mai fost la cineve de o vreme. Teiu Codrin

iulia said...

imi pare atat de rau ca nu mi-am postat si eu vreun filmulet cu faze comice de pe la munca de pe unde am mai fost..ca au fost o sumedenie de faze comice ...dar macar sa le vad ..Manolachi Iuliana,Cerga Cristina si Furdui Simona

iulia said...

imi pare atat de rau ca nu mi-am postat si eu vreun filmulet cu fazele comice pe care le-am intampinat vara asta pe la munca si pe unde am mai umbat ..dar macar sa le vad pe-ale celorlalti Manolachi Iuliana,Cerga Cristina si Furdui Simona

Cat(i) said...

am trait si eu "varianta americana" a verii... sper sa pot ajunge in timp util... oricum, numele e Catalina Borta

Anonymous said...

hmmm...credea ca s'a facut doar la bucuresti si eram putin dezamagit :) acum nu mai sunt :P...ne vedem acolo. Toc Valentin Iulian

Anonymous said...

nu cred ca voi fi dezamagit....nu am cum prin insasi ideea....!!!

BRunescU said...

see you there...
Brunescu Daniel

Anonymous said...

Mda.... se poate sa ratez eu asa ceva, Marcela Negura. I'll be there!!!

Anonymous said...

ceva interesant :)we'll be there :ciobanu daniela si ababei catalina;)

Laurentiu Adam said...

Thank's!See you there!I'll take some friends and come to see what's waiting for me.

Anonymous said...

Cristi Haldan si Alice Diaconu

Anonymous said...

Cojocaru Ion, Igor Tapu:
- a fost adevarat chiar daca nu a fost totul cum ni s-a zis initial...

Anonymous said...

Fiona confirma participarea la Rly.Shrt.Films Festival Iasi alaturi de Shrek....it will be fun ...see you there people!!!

Anonymous said...

pe mine ma cheama la masa de obicei si in general ma numesc corina iar in particular elena...iubesc filmul iubesc natura iubesc cam tot ce se lasa a fi iubit...iar de venit voi veni precum in filmul me myself and guess what myself again

Anonymous said...

Poate altii au nimerit mai bine ca mine..ma tem ca voi veni singura..dar sigur voi fi acolo..Lature Alisa-Elena

Anonymous said...

cu siguranta vom fi prezenti: SANDU ANTONELA, ARMASESCU-FUSA ADRIAN, ROMAN ANDA, LUCA ANDREI, GHINITOIU LAURIAN, BODNAR FLORIN

Petronella said...

Buna,

Multumesc de invitaţie, voi veni cu placere eu, Cretu Petronela, împreună cu amica mea Chiorăscu Andreea

Anonymous said...

e o idee interesanta.si abia astept sa vad cum se distreaza lumea :P ;) nume ..Moraru Emilian , Capra Vlad si Nebunu Costel.....vom fi acolo;)

Anonymous said...

Mey! am auzit ca e super tare festivalul asta... :) nu degeaba am mers si la bucuresti sa-l vad :D Vreau si la Iasi 4 locuri Ciobanu C-tin-Bogdan, Bogdan Jescu si cele 2 insotitoare... deci 4 locuri speciale ;)

Anonymous said...

Gina Magdici

Anonymous said...

Hai ca vin si eu cu cineva : Doina O si Andrei A . Sunt sigura ca va fi fain, altfel nu as veni

Anonymous said...

salutare......am vrea sa venim si noi moraru gabriel , iacob marius si vlad husoschi

Anonymous said...

Salut!Merci de invitatie.Simona Dumitrache si Catalin Sadagurschi.

Anonymous said...

Hello! Remus Boanta si Adina Palade. Merci anticipat!

totoro said...

Daca e misto ne baga si noi: Mustata Bogdan, Gherman Bogdan, Gherman Razvan ... have FUN!

Anonymous said...

ba, vin si io:Gavrilas Silviu, cu:Hutopila Matei,Costin Alexandru,Ciopraga Radu,Iordache Andrei, Gavril Cristiana.

Anonymous said...

vin : Hergheligiu Vantian

Anonymous said...

Cu siguranta voi fi acolo! Ursan Roxana-ioana

Anonymous said...

abia astept!multumesc bogdan de invitatie...Marcu Oana sunt si vo veni cu Nichita Stefania ..hehe ne vedem acolo :)

Nellu said...

Salutare! As dori o invitatie pe numele Solon Ion-Octavian si Trandaf Ovidiu. Multumesc.

Ioana Bacaoanu said...

hello hello.sper ca nu e prea tarziu...2 locuri daca se poate pls....ioana bacaoanu&anamaria pogor.thanks. by

flavy said...

abia astept sa vad despre ce e vorba! 4 locuri: muresan flavia,muresan aurel,muresan corina si cadis eugen.mersi mult american experience pentru eveniment :))